cees-astrid-middenamerika.reismee.nl

Midden Amerika "Pura Vida"

Hallo en welkom op onsreislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al onze avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinde en waar wij zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

13 oktober 2015 zijn wij gaan backpacken voor een maand door het bijzondere China, zie; www.cees-astrid.reismee.nl. Dit was zo'n geweldig avontuur dat wij op 4 oktober de rugzak weer inpakken en vertrekken naar Midden-Amerika voor een maand. Wij starten in Panama, dan Costa Rica, door naar Nicaragua en eindigen weer in Panama.

We zijn onder de indruk van de stranden in Panama en de mooie natuur in Costa Rica. En ja dan doe je 2 dingen; datum vastleggen en een ticket kopen.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter, daar kijken we naar uit!

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

Cees en Astrid

Antoon

Heelveel vakantie plezier ,geniet ervan

Helena

Heel veel plezier samen. Gaat vastbeten fantastische teis worden !! Grtz, Helena

Will Morreau

Hi Astrid, mijn prive mailadres:mail@morreau-vandeurse.nl
Heel veel plezier jullie, geniet en wees voorzichtig ook. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto’s?

Helena

Net op t nieuws in NL dat t flink storm in centraal Amerika....
Hopelijk zijn jullie veilig !